Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Bergkristal doet zn werk niet

  • MIT

    Ik ben al zo een kleine 4 weken aan de bergkristal mij werd geadviseerd kleine bergkristalletjes te slikken om mijn organen te reinigen maar het wordt er niet beter op, dus nu heb ik voor de amethist gekozen omdat die misschien meer kracht geeft en bescherming aan de organen, verpulveren lukt niet helemaal maar ik slik de deeltjes gewoon door omdat er resultaat mee bereikt wordt,

    Nou ben ik op zoek naar mensen die de zelfde ervaringen hebben met bergkristal en mij kunnen adviseren wat ik nog meer kan kiezen , celestien heb ikook in de blender probeert van de kleine lichte deeltjes nou heb ik last van een trage stoelgang en dikke ontlasting, maar dat schijnt een soort bijwerking te zijn en op later termijn verlichting te brengen,

    Wie is er van de bergkristal

  • pluisje

    Kun je niet beter bergkristal een nachtje in water laten staan en dat opdrinken?

    De stukjes steen inslikken (lijkt mij) niet echt een goed idee eerlijk gezegd.

    gr linda