Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

nagelbijten

  • Anky

    Ik heb zolang ik me kan herinneren nagels gebeten. Van het ene op het andere moment had ik daar geen behoefte meer aan en stopte het dus vanzelf. Dit bleef zo'n anderhalf jaar zo, toen begon het weer.

    Achteraf las ik dat de steen lapis lazulli nagelbijten tegengaat.

    Dit wist ik niet, maar in de periode dat ik stopte met nagelbijten had ik in Nepal een kettinkje gekocht met een klein lapis lazulli steentje. Ik droeg dat echter nog steeds.

    Weet iemand of dat uitgewerkt/uitgeput kan raken en of ik het weer kan activeren.

    Naderhand zijn we weer naar Nepal geweest en heb ik een nieuw kettinkje gekocht, maar bij deze werkt het niet. Daarom zou ik graag de oude weer gaan dragen als ik hem weer geactiveerd krijg.

    Anky

  • mtb

    Ik heb wel eens gehoord(nu moet je niet gaan lachen) dat stenen weer kracht krijgen wanneer je ze een poos begraaft in de grond.

    Of dat echt zo is??????? Je kunt het allicht proberen.

  • Patty

    Een halfedelsteen kan vaak worden gereinigd door hem een tijdje onder koud stromend water te houden.

    Hierdoor komt de positiviteit van de steen weer terug.

    Ik hoop dat het lukt.

    Groetjes Patty

  • Mirjam

    Ik zou hem in m'n geode leggen maar dat heb je wellicht niet bij de hand. Misschien dat je een bergkristalpunt kan kopen en die op je steen richten?

  • giovanni

    ik was op het RCD in de zandbak aan het spelen en ik von een fossiel voor 230uero mag je hem hebben

  • giovanni vaan der neut

    ik was op het RCD in de zandbak aan het spelen en ik von een fossiel voor 230uero mag je hem hebben